ASISTENT/KA SERVISNÍHO ODDĚLENÍ
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme posilu k týmu kolegů, kteří se zabývají primárně servisem vzduchotechnických jednotek a dalších produktů, které společnost nabízí v rámci svého portfolia produktů. V rámci své pozice, a to asistent/ky servisního oddělení budeš vést kompletní správu agendy zákazníků ke které neodmyslitelně patří komunikace s nimi a případné řešení samotných reklamací.
Náplň práce/Co budeš dělat:
• vedení a kompletní správa agendy zákazníků,
• vystavování faktur servisního oddělení,
• kontrola úhrad faktur,
• komunikace se zákazníky,
• řešení reklamací,
• zpracovávání dokumentů z provedených servisních kontrol
• příjem a výdej materiálu ve firemním IS,
• zástup vedoucího servisního oddělení,
Požadavky/ Co potřebuješ znát:
• SŠ/VŠ vzdělání
• uživatelská znalost sady MsOffice
• ekonomické povědomí
• samostatnost, velmi dobré komunikační schopnosti, schopnost dotáhnout věci do konce, schopnost efektivně řešit výzvy
• schopnost definovat priority a organizovat si vlastní čas a práci
• AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
Nabízíme/ Co ti nabízíme:
• stabilní zázemí moderní a ryze české úspěšné společnosti
• otevřenost Tvým myšlenkám a nápadům
• rádi podpoříme tvůj profesní i osobnostní růst a pomůžeme ti rozvíjet tvůj talent
• příjemný pracovní kolektiv
• hlavní pracovní poměr