Manažer příjmu Horní Počernice

Nabízím
Jméno/Firma
rohlik.cz
Pracoviště
U tabulky 3091, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Nabízím práci/ Hledám práci
Nabízím
Vytvořeno
8. 8. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Manažer příjmu u nás řídí a koordinuje celé oddělení přijmu. Kontroluje práci hlavních vedoucích směn a vedoucích směn.
Řeší provozní záležitosti, nastavuje procesy, dohlíží na efektivitu a kvalitu celého oddělení.
Kontroluje docházky, plánuje dovolené.
Reportuje dalším oddělením, zúčastňuje se všech projektů skladového zboží a stará se o obalové a odpadové hospodářství.
Na této pozici budeš používat kvantitativních a kvalitativní data k identifikaci příležitostí ke zlepšování jednotlivých procesů a ke koučování vašich podřízených.
Budeš neustále sledovat, zajišťovat a zlepšovat:

  • efektivnost provozních příjmových procesů (operational excellence)
  • normy ochrany zdraví a bezpečnosti
  • úroveň služeb dodavatelů společně s týmem SCM a týmem pro zajištění kvality
  • práci a tým pracovníků příjmu (od HVS po jednotlivé koordinátory)

Co vás čeká

  • Řízení chodu skladu v oblasti příjmu - kompletní příjmové a jiné skladové procesy, pozice experta a lídra změn v těchto oblastech
  • Odpovědnost za přijímání zboží do skladu - zajištění příjmu zboží na správné pozice, ve správném stavu
  • Odpovědnost za produktivitu oddělení příjmu (hlídání norem, disciplíny, optimalizace procesů, udržování pořádku na skladě…)
  • Odpovědnost za kvalitu a konzistenci - nastavení layoutu, zajištění efektivního prostorového využití a bezproblémovou interakci s ostatními odděleními skladu
  • Odpovědnost za počet objednávek (souvisí s náhradami u nákupů…)
  • Koordinace přímých podřízených - aktivní řízení týmu cca 15 lidí, zodpovědnost za 1:1 a performance management, nábor top talentů, efektivita a produktivita týmu v souladu s nastavenými KPIs, korekce KPIs a jejich správné nastavování v souladu se strategií oddělení a společnosti
  • Pravidelný reporting (denní, týdenní i měsíční bázi…)

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • minimum 2 roky zkušeností na obdobné pozici (manažer skladu, manažer příjmu)- ideálně v potravinářství
  • zkušenosti s budováním a vedením většího týmu lidí
  • podnikavý duch se schopností zaměřit se na detail
  • inovativnost a schopnost práce v inovativním a stále se měnícím businessu
  • výborné analytické schopnosti
  • týmový hráč
  • komunikativní znalost angličtiny výhodou -ideálně úroveň B2 a vyšší

Co vám můžeme nabídnout

  • Práci v dynamickém provozu, kde každý nápad najde svoje uplatnění
  • Systém vzájemného poděkování a ocenění navázaný na kafeterii benefitů
  • Multisport kartu
  • Neomezenou dovolenou
  • Rohlík PREMIUM účet se zaměstnaneckou slevou
  • Bezva tým kolegů, kteří ti v začátcích pomohou se co nejrychleji zorientovat a budou tě 100% podporovat